bugün
yenile
    1. 1
      +
      -entiri.verilen_downvote
      tevrata ve incile göre insanlığın başlangıcı olarak gösterilir. kur'anda ise havva ismi ve yasak ağaçtan meyve yeme olayı geçmez, bunların çoğu tevrattan alınıp anlatılma olan hikayelerdir. adem ismi kuranda yaklaşık 25 kere geçer.
    2. 4
      +
      -entiri.verilen_downvote
      --- spoiler --- kutsal kitabı okumuş olsaydın bir şey dikkatini çekerdi. tanrı önce adem'i yarattı, sonra da cenneti. daha sonra adem'i cennete koydu. adem cennette olmasına şaşmıştı, bu ona doğal gelmemişti, değil mi? havva'nın durumu başkaydı. o adem'den sonra yaratıldı. cennet'te yaratıldı. cennet'in yerlisi. sonra ikisi de cennetten kovulduklarında bu adem ve havva için aynı şey değildi. adem ilk çıkış noktasına geri dönüyordu. havva ise tersine doğduğu ülkeden sürgün edilmişti. eğer bunu unutursanız, kadınlardan yana hiçbir şey anlayamazsınız. kadınlar cennetin süngünleridir… michel tournier - meteorlar --- spoiler ---
    3. 1
      +
      -entiri.verilen_downvote
      Çok merak ediyorum adem ile havva cennetten kovulduktan sonra neden çocuk yaptılar. Eğer bu yaratıcının bir emriyse ve zorunlu olarak yapmaları gerekiyorsa bir nebze anlayabilirim ama bu kendi iradelerine kalmışsa ve çocuk yapmışlarsa işte bunu anlamam çok güç.yani ceza olarak dünyaya gönderiliyorsun ve çocuk yapıyorsun çocuklarını otomatik olarak cezalandırmış oluyorsun. (Bu arada henüz konuyla alakalı bir araştırma yapmadım anlık kafama takılan bir sorudan türettim.)
    4. 1
      +
      -entiri.verilen_downvote
      Tanrı hem kendisine karşı gelecek bir melek veyahut şeytan yaratacak ( ki burada sorulması gereken soru şu; tanrı kendisine karşı geleceğini öngöremiyor mu? Ki cevap evet ise o zaman inandığınız tanrının zekasına hakarettir. ) Ve o şeytan da allah ile inatlaşıp! insanları yoldan çıkarmakla tehdit edecek öyle mi?
      1yersen - behzatc 01.08.2020 16:06:40 |#3879556